Het komt wel eens voor dat een behandeling langer duurt, gewijzigd moet worden of u het niet eens bent met een voorval in de praktijk. Wij vinden het belangrijk dat u wordt gehoord. Via onderstaande kanalen kunt u uw klacht indienen en oplossen:
Als eerste stap in de klachtenprocedure meldt u aan de behandelaar, dat u niet tevreden bent. Vraag ons om een verhelderend gesprek. Een gesprek kan al veel onduidelijkheden wegnemen. Uw behandelaar kan dan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier deed. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing. Vind hier onze contactgegevens.
Bent u toch niet tevreden, dan kunt u overwegen om naar de klachtencommissie te stappen. Tandartspraktijk Assen is aangesloten bij een klachtencommissie die voldoet aan alle eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgaanbieder stelt. Er zijn uiteraard geen kosten aan verbonden, dus neem contact op voor meer informatie.
Daarnaast staat wij als tandartspraktijk altijd open voor feedback. Heeft u een opmerking, of een idee, waarmee wij ons voordeel kunnen doen? Dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen!